A Louis Vuitton rárepül a szállodabizniszre

luxusmárka, a Louis Vuitton budapesti üzletének megnyitása az Andrássy úton
Vágólapra másolva!
A világ legnagyobb luxuscégének, a Louis Vuittonnak tulajdonában lévő kockázati tőkealap több luxushotel nyitását is tervezi Ázsiában a közeljövőben.
Vágólapra másolva!

Tovább szélesítené már egyébként sem szűk termékpalettáját a Louis Vuitton Moet Hennesy (LVMH), a világ legnagyobb luxuscége. Azt talán sokan tudták már eddig is, hogy a ruháktól, táskáktól a karórákon és ékszereken át, pezsgőkig, konyakokig terjed az LVMH skálája.

Viszont az esetleg többeknek újdonság, hogy a francia luxuscég támogat kockázati tőketársaságokat is. Ezek különféle társaságokba vásárolják be magukat, segítve tapasztalattal, illetve tőkével az adott cég növekedését. A befektetések nagyon széleskörűek, a legkülönfélébb luxusmárkáktól elkezdve médiacégeken át, egészen az éttermekig terjed.

Egy tévés interjúban az LVMH ázsiai részlegének vezetője elmondta, hogy a vállalatcsoport még nagyobb hangsúlyt fektet majd a legnépesebb kontinensre, és az L Capital Asia sí, valamint tengerparti resortok megvételét tervezi. Részleteket egyelőre nem árultak el, de hamarosan meg is nevezhetik majd, hogy konkrétan hol nyílnak majd LVMH szállodák. Az anyacég hátteréből kiindulva ezek a hotelek valószínűleg a luxuskategóriába tartoznak majd.

A cégnek egyébként meglehetősen jó hónapjai voltak az elmúlt időszakban, ami után a részvény árfolyama hatalmas menetelésbe fogott három évnyi „tétlenség” után.

Az LVMH árfolyama (Párizs) Forrás: Investor.hu

A cég még tavaly hirdetett egy szemléletváltást, főleg zászlóshajó márkájánál a Louis Vuittonnál, ugyanis már-már túlságosan kommerszé vált brand neve, emiatt pedig elpártoltak tőle a törzsvásárlók. Úgy tűnik viszont, hogy az új irány, vagyis, hogy még drágább és exkluzívabb termékekkel állnak elő bevált, hiszen az ünnepi szezonban szépen nőttek az eladások.