A bócsai gyár a régió egyik legnagyobb munkáltatója, 226 embert foglalkoztat. Forgalmának csaknem 80 százalékát azonban családi vállalkozások adják. A kft. 2011-ben hívta életre a Pannon Festék Hálózatot, amelyhez azóta 131 üzlet csatlakozott országszerte.
A „bolt a boltban” koncepció keretében a magyar festékek kiemelt helyet kapnak, a családi vállalkozások pedig egységes marketinggel segítik a piacon maradást. Valamennyi szakkereskedő, aki csatlakozott a hálózathoz, jelentősen növelni tudta árbevételét, emiatt a hálózat bővítése továbbra is napirenden van.
A nívódíjjal kitüntetett és arany fokozatú olimpiai támogató Poli-Farbe bevétele 2013-ban 8,051 milliárd forint volt. Ebben az évben 37 670 tonna terméket állított elő a magyar, a román és a szlovák piacra, tavaly pedig már 40 700 tonnát. Ez először fordult elő a cég 22 éves történetében.
A szektor további sikerességét nagyban befolyásolhatja majd a Baumax kivonulása, illetve a piac újra felosztása. A vasárnapi zárva tartás jobb helyzetbe hozta a magánkereskedőket, sokan tervezik, hogy kinyitnak vasárnap, ha már a multinacionális láncoknak zárva kell tartaniuk.