A személyes találkozás hozza a legtöbb üzletet

2015.07.03. 16:35

Rövid előadásokkal és kerekasztal-beszélgetésekkel indult a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) networking rendezvénye. Egymást segítve még nagyobb gazdasági eredményeket érjenek el a tagok, ez a szövetség legfőbb célja – emelte ki dr. Kovács Patrik alapító elnök.

A mában érték

A FIVOSZ első embere rövid köszöntőjében beszámolt az elmúlt negyedév sikereiről is. Nyolc éves fennállásuk alatt, az elmúlt negyedév volt a legsikeresebb, és 200 cég csatlakozott a közösséghez. Beszédében nemzetközi eredményeket is felvázolt, és beszéde végén meghívta a jelenlévőket a G20-ak fiatal vállalkozóinak őszi találkozójára.

Dr. Kovács Patrik a FIVOSZ elnöke szerint sikeres volt az elmúlt negyed évForrás: Jusko Tamás

Két év alatt piacvezető

Sipos Zoltán a Kreatív Kontroll Kft. és a Marketingszöveg.hu ügyvezetője 24 éves volt, amikor vállalkozást indított, az azóta eltelt két év alatt piacvezető lett. Elmondása szerint sikerét annak köszönheti, hogy megtalált egy piaci rést. Mindenki beszél a tartalommarketing fontosságáról, de az érdekes témák felkutatására, valamint a profi és rendszeres szövegírásra a legtöbb vállalkozónak se ideje, se energiája nincs, nem is beszélve arról, hogy ez egy külön szakma. Erre a hiányra nem kínált sok alternatívát a piac. Sipos kerekasztal-beszélgetésen arról beszélgetett a jelenlévőkkel, hogyan növelhető a profit profi szövegírással.

Saját kereskedéssel hitelesíti szolgáltatását

Csanda Viktor web fejlesztéssel és online marketinggel foglalkozik, a Webformance Kft. ügyvezetője. Bizonyítva saját termékeinek hatékonyságát társtulajdonosként beszállt egy online bútorkereskedésbe, és másfél év alatt 100 milliós árbevételt ért el. Kizárólag online marketinget használt, az értékesítés persze offline zajlik. A kerekasztal-beszélgetésen Csandát arról kérdezték a jelenlévők, hogyan lehet hagyományos, hétköznapi terméket online sikeressé tenni.

Külföld és forrás

A FIVOSZ elnökével arról beszélgethettek a cégvezetők, hogy a szövetség által milyen külföldi országokba, és piacokra juthatnak. Látva a létszámot, ez a kerekasztal volt a legnépszerűbb. Végül Figura Ferenc, az EUbility Group pályázatíró cég ügyvezetőjével arról beszélgettek, hogy milyen beruházást milyen forrásból érdemes megvalósítani. A csoportos, egy téma köré felállított beszélgetések után lehetett igazán megkezdeni az ismerkedést és a névjegykártya-cserét. A rendezvény igazán jól sikerült, a hangulatos est végül hajnalig tartott.