Fárasztó vicc vagy remek marketingfogás?

2015.07.15. 16:01

Minden macskatulajdonosnak ismerős, amikor a cica elszántan felé tolja a hátsó fertályát, általában simogatás céljából. (Egyes macskák ehhez a családi mozi legszebb pillanatát, az éppen olvasott regény legizgalmasabb fejezetét választják, hiszen nem lehet az olyan fontos, mint azt a gazdi gondolja.) Most elérkezett a pillanat, amikor a kétlábúak veszik át a kontrollt a helyzet felett.

Megérkezett a Twinkle Tush. Ez a láncon függő strasszékszer éppen azt takarja el, amit ilyenkor kell.

Forrás: Twinkle Tush

Természetesen bárki, aki kicsit is szereti a kisállatát, sosem helyezne el semmit a hátsó felén. De ha ilyesmiben gondolkodna, most megtehetné, mindössze hat dollárt kellene fizetnie érte. A website az utolsó pillanatig nem árulja el az igazságot – mármint hogy természetesen vicc az egész: valós termékként tünteti fel, amelyet virtuális kosarába helyezhet a látogató.

Aki pedig így tesz, ha másért nem, kalandvágyból vagy kíváncsiságból, a Cat Crib nevű webáruházban találja magát. Ahol igazi tranzakcióra van lehetősége: a cat crib bútorokra helyezhető függőágy cicáknak. Annak pedig már értelme is van.

Önnek hogy tetszik az ötlet? Bosszantó átverésnek látja, egy pihent agy újabb ötletének, vagy kifejezetten ügyes marketingfogásnak?