Segítik a kkv-k exportját

Vágólapra másolva!
Export Expressz néven a hazai kis- és középvállalkozások exportjának segítésére három pillérre épülő új szakmai komplex programot indított a Magyar Nemzeti Kereskedőház - jelentette be Ducsai-Oláh Zsanett, a társaság vezérigazgatója.
Vágólapra másolva!

A programban a kis- és középvállalkozások magas hozzáadott értékű termékeiből, szolgáltatásaiból külpiaci kínálatot állítanak össze. Ezek a külpiacon bizonyítva zászlóshajóként utat nyithatnak további magyar cégek számára.

Kiemelt figyelmet kapnak a innovatív startup cégek, illetve segítik a határon túli magyar és az anyaország cégei közötti együttműködést

- mondta Ducsai-Oláh Zsanett. Hozzátette: a korábbi programokra, eszközökre építve még szélesebb lehetőséget nyújtanak a külpiaci jutáshoz.

Áldomás a márkanév

A programban exportorientált stratégiát valósítanak meg, a legpiacképesebb iparágakban 20-30 már eddig is sikeres exportőrt további lehetőséghez segítik. A programban a kiváló magyar élelmiszerek külpiaci megjelenéséhez megalkották az Áldomás ernyőmárkanevet, amely a programhoz kapcsolódó magyar élelmiszeripar termékek egységes megjelenítését szolgálja.

A sikeres üzletemberekre is építenek

A nemzetközileg is versenyképes technológiákat, vállalkozásokat is felkarolják, október 15-étől a kereskedőház tematikus weboldalán jelezhetik a projektgazdák külpiaci szándékukat. A programban

építenek a magyar származású külpiacon sikeres üzletemberekre is,

akik kapcsolataik, gazdasági súlyuk révén segítenének az anyaország cégeinek. Felhívást tesznek közzé a nagykövetségeken, a kereskedelmi hálózaton, hogy újabb magyar származású üzleti partnerekkel bővüljön a hálózat.