Ördög Nóra szerelemvállalkozása nem hozott milliárdokat

Ördög Nóra Ének iskolája
Vágólapra másolva!
Ördög Nóra és Kasza Tibi olyan tévés arcok, akik sikerüket részben a profi marketingnek köszönhetik. Ördög Nóra öt éve saját vállalkozást is működtet, Kasza Tibi pedig a márkaépítésből igyekszik a lehető legtöbbet kihozni. Tuti receptjük nekik sincs, de a vállalkozói lét izgalmairól és kihívásairól van mit mesélniük.
Vágólapra másolva!

Több százezres rajongótábor a Facebookon

Kasza Tibi már a Crystal idején is látta, hogy kulcsfontosságú a marketing a teltházas koncertekhez. Ezt a mai napig szem előtt tartja, és főleg facebookos rajongói oldalának kezelésére fektet nagy hangsúlyt. „A napokban csatlakozott hozzám egy kisebb kreatív csapat, akik segítik ebben. Úgy gondolom, hogy

– mondta a tévés-énekes a Fiatal Vállalkozó Hete című rendezvényen. A jövőben szeretné csúcsra járatni az online tartalomszolgáltatást Facebook-oldalán, amely jelenleg majdnem félmillió (pontosan 493.370) követővel büszkélkedik.

Kasza Tibi a Facebookon is építi a tévéből ismert humoros férfi imázst Forrás: SuperTV2

DuckTales. Húúú!

"Napi 10-12 posztot kerül ki az oldalamra, és mivel nem lehet ilyen mennyiségű saját tartalmat gyártani, meg kell találni, hogy mivel tudok azonosulni, illetve fontos szempont, hogy a célközönségemnek is tetsszen. Ha ez a kettő teljesül, akkor széles rajongótáborra lehet szert tenni". Egy emberként nehéz ezt kivitelezni, ezért 5 szerkesztője van az oldalnak, de minden poszt átfut rajta, mert úgy véli, csak így lehet igazán önazonos az oldal.

Kasza az egyik legfrissebb posztját említette példaképp, ami arról szól, hogy a DuckTales zenéjét hallva gyerek és felnőtt is reflexből énekli, hogy „Húúú”. A poszt majdnem 20 ezer lájkot kapott, és több mint 2500-an osztották meg.

A poénkodás mellett bevált taktika sokakat érintő aktualitásokra reagálni.

Rengeteg lájkot és megosztást hozott például, amikor elégedetlenségének adott hangot az egyik internetszolgáltatóval szemben egy rövid videóban, mert nem volt internetkapcsolat. „A tartalom minőségében hiszek, és sosem költenék Facebook-reklámra. Amúgy is utálok minden reklámot, amiért nem én kapok pénzt – zárta viccesen a kérdést,

Nem igaz?? ;))

Posted by Kasza Tibor on Tuesday, November 17, 2015

Barátságból üzlet

Ördög Nórát valószínűleg kevesen tartják vállalkozóként számon, pedig már öt éve működteti saját vállalkozását, az Angels Army-t gyerekkori barátnőjével, Törköly Erikával közösen.

A cég alapját a mai napig inkább egy életérzés jelenti, mint pénzügyi mutatók.

Gyerekkoruk óta tartó barátságuk adta az ihletet. Rájöttek, hogy ez a barátság, ami nekik van érték, és ezt kiegészítették azzal, amiről gyakran beszélgettek, hogy hogyan éli meg egy nő a nőiességét, milyen szerepekben próbál helyt állni. Erről a vállalkozásról és a hozzá kapcsolódó legfontosabb tapasztalatokról mesélt a két alapító a Fiatal Vállalkozók Hetén.

Kevesen tudják, hogy Ördög Nórának vállalkozása van Forrás: Tv2

Sokszor kellett újratervezni

Rengetegszer volt szükség újratervezésre. Eleinte maguk akartak leülni beszélgetni mindenkivel, de rájöttek, hogy ez kivitelezhetetlen, ezért elkezdtek rendezvényeket szervezni. Úgy döntöttek, hogy minél több nőt hívnak össze, akik hasonló problémákkal küzdenek, illetve szakértőket vontak be, akik hitelesen szólnak hozzá az önmegvalósítás témaköréhez.

Ez lett az Angyalműhely,

ami csak egy ideig működött a minőség-árképzés-célközönség hármasának összeegyeztetési nehézségei miatt. Hiteles és kedvelt szakértőkre volt szükség a projekt sikeres elindításához, az ilyen szakembereket azonban meg kell fizetni, így magas árat kellett szabni a műhelyalkalmaknak. Emiatt valószínűleg pont azoknak nem lett hozzáférhető, akiknek a legnagyobb szükségük volt rá.

Egy idő után maguktól pörögtek fel az események. Rengeteg pozitív visszajelzés jött a nőktől, a Libri pedig felkérte őket, hogy írjanak egy könyvet, ez lett az Angyalműhely. Ebben gyűjtötték össze a műhelymunkákon szerzett tapasztalataikat.

Idővel rátaláltak az énidő fogalmára,

amely külföldön már közismert volt, itthon pedig ők kezdték el népszerűsíteni. Létrejött az enido.hu felülete, amelyen havi előfizetési díj fejében online konzultációkat, beszélgetéseket lehet megnézni, illetve be is lehet kapcsolódni. Ez a modell is egy kísérlet, most derül ki, hogy milyen célcsoport fogékony erre igazán.

Könyvben írták meg a műhelymunkákon gyűjtött tapasztalataikat Forrás: Libri

Máig nem hozott milliárdokat

„Sokáig a nullszaldo környékén táncolt a vállalkozásunk (a bevételek és a kiadások egyensúlyban tartása volt a legfontosabb cél -- a szerk.), és a mai napig nem lettünk belőle milliárdosok. Szóval üzleti szempontból nem beszélhetünk nagy sikerről, de évek óta működik a cég, és közben lett egy irodánk a Corvin-sétányon, és vannak alkalmazottak, akiket havonta kifizetünk” – mondta Ördög Nóra.

Mivel rengeteg nehézséggel jár egy vállalkozás felépítése az Angels Army alapítóinak legfontosabb üzenete, hogy

Több ponton elengedhették volna már a projektjüket, de mivel a lelkesedés hajtja őket előre, nem pedig a pénzkeresés, mindig kitartóan tudtak tenni a következő lépés megvalósításáért. Persze könnyebbség volt, hogy tudtak kísérletezni teljes állásuk mellett, így nem a vállalkozással kellett biztosítaniuk a megélhetésüket.