Az elmúlt kilenc hónapban a bővülő hazai és külföldi értékesítés révén 10 százalékkal erősödött a Fornetti . Sebastian Gooding ügyvezető igazgató szerint az elismerést
a partnerekkel közös növekedést megcélzó vállalati stratégia következetes megvalósításának köszönhetik.
Ennek kiemelt elemei a piaci trendek és fogyasztói szokások nyomon követése, a tudásmegosztás, a kiemelkedő értékesítés támogatás és az elkötelezett munkatársak. A mostani sikerek alapján a Fornetti nyáron már a német fogyasztókat veszi célba.
A növekedés a vállalatcsoport elsődleges célja: a Fornetti nyár végén indította el 600 millió forintos fejlesztési programját, amelynek első lépéseként egy új bútorüzemet adtak át Kiskunfélegyházán. Az időközben mintegy 500 millió forinttal kibővített modernizációs programcsomag következő eleme a csomagolástechnika korszerűsítése és a romániai gyár bővítése lesz, miközben a gépjárműpark frissítése is folyamatosan zajlik.