A tavalyi évben több mintegy 110 ezer vendég torkoskodott ezen a napon a csatlakozó éttermekben.
Az étteremtulajdonosok túlnyomó többsége tehát kedvező forgalmi adatokról és a vendégek pozitív visszajelzéseiről számolt be. A résztvevők nagy része hamar felismerte az akcióban rejlő promóciós és marketinglehetőségeket:
az extra vendégkör, a teltház és a Torkos Csütörtökkel járó médiaérdeklődés hosszú távon megtérülő befektetés
- olvasható a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.
Nem csak a vendégek, hanem a kampányhoz kapcsolódó vendéglátóhelyek is kedvezményekben részesülnek a Torkos Csütörtököt megelőző hetekben, napokban. A csatlakozó nagykereskedelmi partnerekről és a kedvezmények mértékéről a Torkos Csütörtök honlapján a „Beszállítói kedvezmények" menüpont alatt tájékozódhatnak.
Az idei első Torkos Csütörtök február 11-én lesz.
Az akció hivatalos weboldalán folyamatosan frissül az éttermek listája az online étteremkeresőben.