"A magyar reformok működnek" - ezzel a szlogennel hamarosan a bankok szórólapjain, tévéreklámjaiban is lehet majd találkozni. A kormányzati plakátokról ismerős, kék-fehér színű, a magyar címert is felhasználó logókat kell beletenni a banki reklámokba - írja a hvg.hu. Csak akkor szükséges reklámozni, hogy mi a helyzet a magyar reformokkal, ha a hirdetésben
a CSOK lehetőségével próbálja hitelfelvételre csábítani ügyfeleit a pénzintézet.
A Magyar Közlönyben megjelent rendeletben részletesen is szabályozta a Rogán Antalhoz tartozó Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy miként kell kinéznie a kormánypropagandának a szórólapokon, reklámokban. A logót például nem szabad torzítani, de a lila szín is tiltott.
Nem ez az első eset, hogy a kormány tőle független szervezetek utasít saját tevékenységének reklámozására. 2014 óta a társasházak közös képviselőinek kötelező a házakban kifüggeszteniük, mennyit nyertek a lakók a rezsicsökkentéssel. A rezsicsökkentés mértékét a közüzemi számlákon is fel kell tüntetni. A a szolgáltató cégek ezt nem teszik meg, büntetést kell fizetniük.