Kanye West újfent olyan marketing- és üzleti érzéket villantott, hogy az ember kezéből kiesik a kanál.
The Life of Pablo című új albumához kapcsolódóan
március 18-a és 20-a között Pablo néven pop-up üzletet húzott fel a rajongói vásárlóerőnek. És mivel csak 16-20 óráig volt nyitva, képzelhetjük azt a kígyózást és tapodást.
Pusztán annyiból, hogy egy aktkiadvány 200, egy bombázódzseki 350, egy farmerdzseki 400, illetve az ing, amelyben a Saturday Night Live-ban jelent meg 45 dollárba került, nem kellene rekord adatokra gyanakodnunk. West azonban nem szégyelli magában az üzletembert.
A Twitteren 20 és fél millió követőjének kiabálta oda boldogan a sikert.
A tweetnek egyébként előzménye is van: „Bolondnak tartottak és ujjal mutogattak rám.” Ennek folytatása a popup harci üvöltése: „Ugyanakkor nincs még egy márka, amelyik egy helyszínről két nap alatt egymillió dollárnyi ruhát adott volna el!”
Az üzenet környezete ugyanakkor minden, csak nem üzleti. De azért jól elfér a heves hadd-öleljem-duzzadó-kebelemre-a-világot-úgy-szeretlek-benneteket hangulatú kirohanások között. Csak éppen élesebben promotálja a tényleg ügyesen felépített birodalmát.
Feltéve, hogy igaz.