Két nap alatt egymillió dollár!

2016.03.24. 13:40

Akinek szíve vágya úgy öltözni, mint Kim Kardashian férje, plusz ehhez New Yorkban töltötte a hétvégét, meg 400 dollárt is talált a zsebében egy farmerdzsekire, az volt a hónap mázlistája. Állítólag.

Kanye West újfent olyan marketing- és üzleti érzéket villantott, hogy az ember kezéből kiesik a kanál. The Life of Pablo című új albumához kapcsolódóan március 18-a és 20-a között Pablo néven pop-up üzletet húzott fel a rajongói vásárlóerőnek. És mivel csak 16-20 óráig volt nyitva, képzelhetjük azt a kígyózást és tapodást.

Kanye West 2016 februárjában New YorkbanForrás: AFP/2016 Getty Images/Jamie Mccarthy

Pusztán annyiból, hogy egy aktkiadvány 200, egy bombázódzseki 350, egy farmerdzseki 400, illetve az ing, amelyben a Saturday Night Live-ban jelent meg 45 dollárba került, nem kellene rekord adatokra gyanakodnunk. West azonban nem szégyelli magában az üzletembert. A Twitteren 20 és fél millió követőjének kiabálta oda boldogan a sikert. A tweetnek egyébként előzménye is van: „Bolondnak tartottak és ujjal mutogattak rám.” Ennek folytatása a popup harci üvöltése: „Ugyanakkor nincs még egy márka, amelyik egy helyszínről két nap alatt egymillió dollárnyi ruhát adott volna el!”

Forrás: https://twitter.com/kanyewest

Az üzenet környezete ugyanakkor minden, csak nem üzleti. De azért jól elfér a heves hadd-öleljem-duzzadó-kebelemre-a-világot-úgy-szeretlek-benneteket hangulatú kirohanások között. Csak éppen élesebben promotálja a tényleg ügyesen felépített birodalmát.

Feltéve, hogy igaz.