Vágólapra másolva!
Az online marketingesek megnyugodhatnak, bővült a videólehetőség.
Vágólapra másolva!

Nagy utat járt be az Instagram alig öt és fél év alatt. Az eredetileg a 2009-ben megszűnt polaroid fotók iránti nosztalgiát digitalizáló pici startup másfél év alatt (2010 októbere és 2012 áprilisa között) ért el 100 millió felhasználót, majd gyorsan megvette a Facebook. 2013-ben 23 százalékot nőtt, míg az anyavállalat csak 3-at. Ekkoriban 15, később 30 másodpercben korlátozták a feltölthető videókat. De olyan népszerű a kaja- és kisállatfotózás, hogy a videófunkciót is bővíteni kell. Mostantól egy teljes perc áll a felhasználók rendelkezésére. Az instagramozó márkák örülhetnek (tényleg), egy 60 másodperces nanofilmmel jóval nagyobb terük nyílik okosan használni a kreativitásukat.