Miben jobb a Facebook az e-mailnél?

8 dolog, ami még inkább másnapossá tesz dr. life koktél
Szünet nélkül pezsegjen a közösségi médiában!
Vágólapra másolva!
A közösségi remarketing azzal kezdődik, hogy kéznél van azok listája, akik már vásároltak a cégétől, majd rájuk célzott kampányt tervez. Az összes potenciális ügyfél hatalmas, forrongó medencéjében ezen a gumimatracon fekszenek azok, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnak öntől.
Vágólapra másolva!

Bár a Facebook nem alkalmas minden üzleti célra, a hivatalos márkaoldal, a képek, posztok, videók, szponzorált megjelenés, kampányok mellett a korra és érdeklődésre célzott hirdetés mind megkönnyíti, hogy visszacsalogassa azokat, akik legalább egyszer már vásároltak a cégétől.

Lássuk, hogyan.

Megtalálja őket

Szemben a hírlevéllel, a Facebookon célzott kampányt senki nem fogja spamként szűrni. Leiratkozni sem lehet, ezek az üzenetek mindig célba érnek

Az érzelmi húrok

Az ma már nagyon ritka, hogy valaki több száz ismerősének továbbítson e-mailt. 2010 előtt így mentek a dolgok, de ma már garantáltan a share gomb a nyerő. Az e-mailt vagy elolvassák, vagy nem, de ha egy poszt eltalálja őket, önként elindítják a lavinát.

Csábítsa vissza a volt vevőit, a Facebook rengeteg lehetőséget kínál erre Forrás: Dreamstime

A szponzorált tartalom technikai értelemben poszt, ugyanúgy kavicsot dob a tóba, beszélgetést indít el, lájkolható és kommentelhető. Erre az e-mail nem képes.

Minőség

Content is king – a tartalom a király. A Facebook üzleti funkciói az első perctől ezzel operálnak. Egy lelkiismeretesen és kreatívan megalkotott poszt természeténél fogva hozhatja azt a kényszerítő erőt, hogy az online marketing hatásos legyen. Ehhez persze minőségi tartalomra van szükség. Azaz meg kell dolgozni érte.

Változatosság

A Facebook legújabb csodafegyvere a videó. Erre erősített rá az utóbbi időben. Ahogy egy kép felér ezer szóval, a videó is erősebb a fotónál. Mivel erre most egyre nagyobb az igény, és több a lehetőség, a kisvállalati marketingnek nagyon is érdemes kihasználnia. Ugyanakkor próbáljon meg e-mailben elküldeni egy harminc másodperces videót az ügyfeleinek – azonnal megérti a különbséget.

Hasonló hasonlót vonz

Ha megtalálja, mi a közös a vásárlóiban, kialakíthat erre egy célzott profilt, amit aztán bátran használhat arra is, hogy új vásárlókat szerezzen.

És a bónusz: akár 100, akár 100 ezer vásárlóra céloz, ez működni fog.

(Via)