Itt még a fél üveg bort is telire cserélik

Szántó Kitti és Szántó Norbert, a Borháló borkereskedés sashalmi boltjának tulajdonosai.
Vágólapra másolva!
A Decathlon, a Tesco és több más multi mellett egy magyar franchise hálózat, a Borháló Borkereskedés nyert aranyérmet a Mastercard Év Kereskedője versenyében.
Vágólapra másolva!

Nem mindennapi lehetőséggel kecsegtette ügyfeleit nemrég a Borháló Borkereskedés, amikor azt ajánlotta, hogy akár a máshol vásárolt,

már nyitott borokat is telire cserélik,

ha a vevőknek nem ízlik a beltartalom, csak mondják el, mi volt a bajuk vele.

"Tudtuk, hogy az ügyfélpanasz a legjobb tanácsadó, csak az volt a kérdés, hogyan csalogassuk ki a vevőkből azt az elégedetlenséget, ami az elmúlt években felhalmozódott bennük a magyar borpiac állapota miatt" - mondja Elek Márton, a Borháló Borkereskedés stratégiai igazgatója.

Az országszerte 48 bolttal üzemelő hálózat vezetője szerint a siker titka a jó munkamegosztás, a központ háttérmunkájának köszönhetően a kereskedőknek van idejük foglalkozni a legfontosabbal, a vevőkkel.

A Borháló borkereskedés sashalmi boltja Fotó: Janos M Schmidt - Origo

A zsűri értékelése szerint a hálózat nagy előnye a borcseréhez hasonló akciók mellett a figyelmesség, a szakszerű, mégis közvetlen kiszolgálás, a helyben kóstolás lehetősége, valamint az üzletekben szervezett tematikus borkóstolók.

Az Év Kereskedője versenyt a Mastercard hirdette meg azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket, és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A kategória elsők egy éven át használhatják a „Az Év Kereskedője 2016" emblémát és megnevezést.

Az egyes kategóriák győztesei:

  • Legjobb fizetést szolgáló digitális megoldás: Tesco
  • A legjobb multichannel értékesítés: Hervis
  • A legjobb ügyfélélmény: Borháló Borkereskedés
  • A legjobb lojalitásprogram: Burger King
  • A legjobb társadalmi felelősségvállalási program: Lidl és Campona Játszóház
  • Abszolút kategória: Decathlon