Abban a pillanatban, amikor elkerülhetetlennek tűnik a vég, egy huszárvágással fordítson hátat a vállalkozásának: utazzon el egy hétre nagyon messzire, és ügyeljen rá, hogy senki ne érje el, se telefonon, se e-mailben, tanácsolja az Entrepreneur cikke. Hogy miért?
A vállalkozása nem dőlhet össze attól, hogy néhány napig nincs jelen. Ha mégis, az gond, méghozzá olyan, amelynek épp itt az ideje, hogy a felszínre bukjon.
A vállalkozás nem szóló műsorszám.
Az a cég életképes, amelyiket motivált és jó képességű csapat visz. Most vagy jól vizsgázik ez a csapat, vagy lebukik – mindkettő visszajelzés, és ha tovább akar lépni, nélkülözhetetlen.
Biztosan beindította a közösségi motorokat. Tudja, hogy a közösségi médiában is keveset markol, aki sokat fog, és ahelyett, hogy semmitmondó, sablonos posztokkal untatná a közönségét, kevés, de fontos platformon oszt meg velük kevés, de fontos információt emészthető és szórakoztató formában. Méri is az eredményeket, embere is van rá. Ha pedig így van, az már félig önjáró. Vagy nincs így?
“A legtöbb ember körülbelül annyira boldog, amennyire boldog akar lenni.” Cserélje ki a boldog szót Abraham Lincoln mondásában a sikerre. Az intellektuális tőke pótolhatatlan. Amit kitalált, azt építette fel. De azzal is tisztában van, hogy
nincs olyan vállalkozó, aki ne kapott volna pofont
rendesen, és legalább egyszer bele ne bukott volna egy elhibázott ötletbe. Daymond John például kereken 750 ezer dollárt bukott a Shark Tanks első évadán.
A siker alapja a nagyon biztos üzleti terv. Ezen rég túl van. Olyan emberekkel vágott bele, akikben megbízik. Tehát megtette a legfontosabbat. Ha úgy érzi, kóstolgatja az élet azzal, hogy folyamatosan küzd, de nem látja az eredményét, csak szívességet tesz magának, amikor felgyorsítja a folyamatot.
Húzzon egy meglepőt, ne csak gondolkodjon,
cselekedjen is a sablonon kívül. Bátraké a szerencse. A hajó pedig vagy elsüllyed, vagy beér a kikötőbe. De nem pang vagy stagnál tovább.