7 válasz a vásárlónak, aki csak nézelődik, köszöni

2016.10.27. 11:50

Az a vásárló, akit idegesít a segítőkész kérdés, amint belép egy üzletbe, támadásnak éli meg az egyébként barátságos közeledést. Sokszor valóságos rossz tapasztalatból dönt úgy, hogy egyszerűen lerázza a bolti embert, és mondjuk az is elképzelhető, hogy tényleg feltartja. De ettől még ő segíteni akar. 

Az Entrepreneur cikkében 10 frappáns választ talál arra az esetre, ha érinti a másik oldal. Mi ebből 7-et emelünk ki. Döntse el, melyik működik a legjobban, vagy akár tankoljon fel az összesből. Utána mondja el nekünk a véleményét. 

Mert végigtapogatni ingyen vanForrás: Origo

1. Csak úgy, mint a legjobb vásárlóink. István vagyok, és ön?

2. Szuper. Azért vagyok itt, hogy megtaláljam önnek a minőségben is, árban is ideális terméket. Akkor is, ha most még csak nézelődik. 

3. Nagyszerű, csak tessék. Kisebbet vagy nagyobbat keres annál, amit most használ?

4. Ha elmondja, körülbelül mit keres, megmutatom, melyik irányban érdemes nézelődnie.

5. Ha elmondja, körülbelül mit keres, összeállítok önnek egy kis tájékoztató csomagot.

6. Igen, ebből a célból tartjuk a polcokon az árut, hogy lássa, mit kínálunk. Hol szeretné kezdeni a nézelődést? 

7. Annyi időt csap itt agyon, amennyit kedve van. Csak nyugodtan.