A 2011-től működő lengyel Answear.com hazájában elsőként nyitott multibrand online áruházat, a cég a meggyőző hazai sikerek után az elmúlt két évben a nemzetközi terjeszkedést tűzte ki célul. 2014 óta Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában lépett piacra, és
2016 szeptemberében a teljes értékesítésének már 52 százalékát a külföldi eredmények tették ki.
„A külföldi piacok dinamikus növekedésének köszönhetően ez az arány a jövőben várhatóan hónapról hónapra tovább növekszik, és reméljük, a most induló magyar piacon is bizalmat szavaznak nekünk a vásárlók" – nyilatkozta Wojciech Tomaszewski, az Answear Marketing és E-commerce vezetője.
Az Answear.hu oldalon kategóriánként több száz termék elérhető, a szállítási idő 2 nap és 10 ezer forint felett ingyenes. A termékek 30 napig küldhetőek vissza, minden darabra 2 év minőségi garanciát vállal a cég.
A webáruház több mint 200 világmárkát forgalmaz:
női, férfi- és gyermekruházati cikkeket, cipőket és kiegészítőket. A legnagyobb brandek mellett – Vero Moda, Adidas, Nike, New Balance, Levi's, Lee, Wrangler, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY – új lengyel tervezők márkáit, például az Answear Rebelé is elérhető az oldalon.