Az Origo-New Wave Media Csoport kábeltelevíziós csatornái, a LifeNetwork és az OzoneNetwork spot és non-spot megjelenéseit ezután is az r-time értékesíti – állapodott meg a csatornák tulajdonosa a televíziós sales house-szal.

A LifeNetwork és az OzoneNetwork együttműködése az r-time-mal régre nyúlik vissza. A csatornák új tulajdonosa a most kötött megállapodással ezt a bizalmat kívánja megerősíteni.

A médiacsoport tulajdonosváltása óta eltelt 10 hónap kiemelkedően jó eredményeket hozott. Az r-time a papírformán felüli teljesítménnyel alapozta meg a hosszútávú együttműködéshez szükséges bizalmat. Részünkről ennek a bizalomnak a megnyilvánulása volt az a korábbi döntésünk is, hogy 2016 májusától ők értékesítsék a reklámspotok mellett a non-spot megjelenéseket is - mondta Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletágigazgatója.

Hat év közös munka

Fontos döntés ez a mi életünkben. Az Origo-NWM Csoporttal kötött újabb megállapodás azt a kiváló kapcsolatot erősíti tovább, ami a LifeNetwork és az OzoneNetwork csatornák indulásával kezdődött hat éve, és amit az új vezetéssel is sikerült megtartani és tovább erősíteni. Hasonlóan gondolkodunk a csatornák jövőjéről és meghatározó, egyedi pozíciójukról a televíziós piacon. Nem csupán nézőközönségükben értékes csatornákat sikerült ezzel a portfólión belül tartani, hanem olyan televíziós brandeket, amelyek egyedi, saját gyártású, lokális tartalmakkal vannak jelen ezen a zsúfolt piacon.

Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatójaForrás: Origo

Bízunk abban, hogy megújított együttműködésünk mindkettőnk számára nemcsak kereskedelmi megállapodás lesz, hanem egyben egy hosszabb távú, kölcsönös márkaépítés része is - mondta Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója.

Az elmúlt időszak megerősítette az Origo-NWM Csoport vezetését abban a meggyőződésében, hogy a két kábelcsatorna és az egyik legnagyobb online médiaportfolió együttműködésében rengeteg kiaknázható lehetőség van.

Somlai BálintForrás: Norbert Juhász/Norbert_Juhasz

Az előttünk álló néhány hónap arról fog szólni, hogy tudjuk közelebb hozni egymáshoz a két platformot, illetve hogyan tudjuk még átjárhatóbbá tenni a nézők, olvasók számára - mondta Somlai Bálint.