A Szeretlekmagyarország.hu-val és az utazómajom.hu-val erősít az Origo-NWM Sales House

2016.11.30. 17:40

A 2017. január 1-jétől házon belüli sales house-zal tovább építkező Origo-New Wave Media Csoport a Szeretlekmagyarország.hu-val és az utazómajom.hu turisztikai oldallal bővíti értékesítési portfolióját.

Origo-New Wave Media CsoportForrás: Origo

Magyarfalvi Éva, az Origo-NWM Sales House kiemelt ügynökségi csoportvezetője az együttműködéssel kapcsolatban úgy fogalmazott:

Kimagasló értékesítési potenciáltlátunk a Szeretlekmagyarország.hu-ban és az utazómajom.hu-ban egyaránt. Az OrigoNew-Wave Media Csoport portfoliója ezekkel az oldalakkal kibővülve tovább gazdagodott, és a hazai turisztikai piac megkerülhetetlen médiaszereplője lett. Arra számítunk, hogy a szórakoztató és utazási tartalmakra a jövőben még tovább nő az olvasói és hirdetői igény, amit az újonnan csatlakozó termékekkel, valamint az Origo Utazás rovatával, a WeLoveBudapest és a WeLoveBalaton brandekkel egyedülállóan széles spektrumban tudunk kiszolgálni."

szeretlekmagyarorszag.huForrás: Origo

„Számunkra azért különösen értékes az újonnan létrejött megállapodás, mert stratégiai céljaink között egyaránt szerepel a könnyedebb, szórakoztató tartalmak iránt fogékony olvasóközönség még szélesebb körű elérése, a fiatal korosztály fokozottabb megszólítása és a portfolió tematikai bővítése" – nyilatkozta Vági Róbert, az Origo-NWM Sales House direkt ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Hozzátette:Mindkét brand rendkívül népszerűaz internetezők körében,elkötelezett és bővülő olvasótáborral rendelkeznek és a közösségi médiában is tekintélyes követői bázissal rendelkeznek. Más szóval valódi szeretetmárkának számítanak. A hirdetők szempontjából fontos szempont lehet emellett az is, hogy mindkét márkát már jövő év elejétől integráljuk a magyar prémium programozott piactérbe, a HOPPexbe is."

hoppex.huForrás: Origo

Kruzslicz Dávid, a Szeretlekmagyarország.hu alapító-tulajdonosa így értékelte a megállapodást: „Az Origo-NWM nagy lehetőséget látott oldalaink értékesítésében. Kreatív hirdetési megoldásaikkal és jól targetált értékesítési stratégiájukkal, úgy gondoljuk, sikeresen képviselik majd márkáinkat a hirdetők felé."

utazomajom.huForrás: Origo

A lendületesen gyarapodó olvasóközönséggel rendelkező utazómajom.hu portál a „nem profi utazók" számára szolgál tippekkel, tanácsokkal és beszámolókkal. Az oldal tulajdonosa és egyben szerkesztője, Tóth Ákos nagy várakozásokkal tekint az Origo-NWM Sales csapatára. „Az utazómajom.hu az idei évben megtöbbszörözte elérését, így ideje volt egy professzionális csapatra bízni az értékesítést, amit az Origo-NWM Csoportban találtunk meg. Biztos vagyok benne, hogy a piac értékelni fogja ennek az unikális terméknek a megjelenését" – fogalmazott.

Az Origo-NWM Csoport ezzel a lépéssel minden korábbinál szélesebb elérésű portfolióval működik tovább a jövő évtől.

A két új oldal mellett a korábbi Origoportfolióba tartozó márkákkal együtt (Origo.hu, Life.hu, Videa.hu, Reblog.hu, Freemail.hu) a New Wave Media lapcsaládjába tartozó termékeket (VS.hu, WeLoveBudapest.com, WeLoveBalaton.hu, Köpönyeg.hu, Menetrendek.hu) is az OrigoNWM Sales House értékesíti majd