A Ford magyarországi eladásai 23 százalékkal nőnek az idén

2016.12.10. 07:03

A Ford jól profitált a növekedési hitelprogramból (nhp), eladásai az idén Magyarországon 23 százalékkal bővültek - értékelte az évet Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

A márka az idén mintegy 15 ezer új személyautót és kishaszonjárművet ad el Magyarországon, ebből 6500, az eladás 40 százaléka haszonjármű. Piaci részesedése ezen a piacon eléri a 12,4 százalékot.  

A Ford részesedése a teljes haszonjármű-piacon 21 százalékos, a kishaszonjárműveknél 30 százalékos. 

A márka a következő időszakban jobban nyit a prémium vásárlók felé, amit szervizcsomagok értékesítésével is támogat. Emellett erősít a terepjáró szegmensben, középtávon 3-4 új SUV modellel jelenik meg.

Szamosi Viktor kitért arra, hogy a Ford a dízelüzemű járművek iránt megingott vevői bizalom miatt az elektromos járművek fejlesztésében kíván előrelépni, 2019-20-ra már minden kulcsterméke elérhető lesz elektromos változatban is.