A reklámipar három oldalát képviselő 21 elnökségi tag átvette megbízó levelét a választást követő első elnökségi ülésen. Kázmér Judit (PLT) és Fekete Zoltán (Márkaszövetség) a két alelnök.

A civil szervezetekre vonatkozó törvény szerinti alapszabály pontosan rendelkezik arról, hogy három évente kell a közgyűlésnek elnökséget választania. Az ÖRT vezetőségében a hirdetői, ügynökségi és médiaoldalt 7-7 fő képviseli.

Az Önszabályozó Reklám Testület logójaForrás: ÖRT

A hirdetők:

Fekete Zoltán (Márkaszövetség) alelnök
dr. Takács Ildikó (Trigránit)
Karancsy Zsolt (Ferrero)
Langsteiner Marianne (Invitel)
Major Ferenc (Béres)
Mikházi Ildikó (L'Oreal)
Pálfalvi Márta (Heineken)

Média:

Fecske Zoltán (Publimont)
Galavics András (MTVA)
Kázmér Judit (PLT) alelnök
Lukács Csaba (At Media)
Magyarfalvi Éva (Origo)
Miklósi Zoltán (HVG)
Steff József (Centrál Médiacsoport)

Ügynökségek (reklámszolgáltatók):

Bacsa Gábor (Dentsu-Aegis)
Bölcs Ádám (Well)
Csurgó Balázs (Havas Worldwide)
Csurgó Brigitta (Mito)
Megyer Örs (Admirror) elnök
Mészáros Kinga (Publicis One)
Mező László (MediaCom Hungary)

A Márkaszövetség az ÖRT alapítása óta aktív tag, hiszen a saját tagjaink számára is nagyon fontos a felelős kommunikáció, amelynek kiváló őrangyala az ÖRT. Nagyon örülök, hogy Megyer Örs ismét vállalta az elnökséget, mert személye biztosíték a folyamatosságra és az ÖRT-re eddig is jellemző megújulásra – fogalmazott Fekete Zoltán, az ÖRT alelnöke és a Márkaszövetség főtitkára.

Köszönöm a bizalmat, nagy megtiszteltetés, hogy ismét elnöknek választottak. Nagyon büszke vagyok az ÖRT tevékenységére, szeretem az izgalmas és felelősségteljes feladatokat, amelyeket az elnöki poszt jelent. Kiváló a csapatunk, az elnökségben fantasztikus szakemberek vannak, így közösen dolgozunk a további sikerekért – tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT újraválasztott elnöke.