A négy éve alapított cég arra fókuszál, hogy a legeredményesebb legyen a placcon, és ezért komoly beruházást hajtott végre:
öt terabájtos adatbázis szolgálja ki a felhasználókat és autósokat naponta
– írja a CNBC egy lapinterjúra hivatkozva.
Az Uber-rivális hét dél-ázsiai államban működik, és hat kutató- és fejlesztőközpontja van szerte Ázsiában. A közelmúltban közölték, hogy 800 új kutatás-fejlesztési álláshelyet hirdetnek meg a következő két évben, javítva ezzel a felhasználói élményt.
Negyedévről negyedévre százszázalékos növekedést produkálunk, és több mint 800 millió dollár növekedést értünk el,
amelyhez még hozzá sem kellett nyúlni - mondta Tan, hozzátéve: nincs szükség közvetlen, cégen kívüli tőketámogatásra.
A haszonmaximalizálás ugyanakkor nem fő cél. Ha a profit lenne a legfontosabb, holnaptól még profitábilisabbak lennénk. A cég inkább arra fókuszál, hogy magasabb színvonalú legyen, elbűvölő élményt jelentsen a hűséges felhasználók számára a Grabet használni - így Tan.
A Harvard Business Schoolon szerzett diploma bizonyosan segített a fúziókban, hogy a cég több kisebb akvizíciót végre tudott hajtani. Tan nem foglalkozik a versenytársak ügyeivel,
de a Grabről annyit elmondott, az különbözteti meg a többitől, hogy helyhez szabott ajánlatokat ad.
Azt mondta: a felhasználóik és vezetőik azért választják őket, mert úgy lettek nagyok, hogy közben helyiekké váltak.