Túl a millió hirdetőn az Instagram

instagram
Vásárolni lehet majd az appból
Vágólapra másolva!
Töretlen a fotómegosztó alkalmazás népszerűsége. Havonta több mint egymillió cég hirdeti termékeit az Instagramon keresztül. Az alkalmazás most különböző fejlesztésekkel próbál segíteni a kisebb vállalatoknak is.
Vágólapra másolva!

Már több mint havi egymillió hirdetővel büszkélkedhet az Instagram. Ez ötszörös növekedés a tavalyi évhez képest, amelyet az alkalmazás a funkciók bővülésének, és a Facebookkal való együttműködésnek köszönhet.

Az Instagram nem rég még csak egy jópofa fotóalkalmazás volt, amelyben különböző filterek segítségével látványosabbá lehetett tenni a képeket. Mára ez már a múlt,

több mint 8 millió vállalkozásnak van profilja az oldalon,

így a felhasználók közvetlenül kapcsolatba tudnak lépni egy adott céggel.

James Quarles, az Instagram üzletágának vezetője elmondta, hogy próbálnak a kisebb cégeknek segíteni az olyan bővítményekkel, mint a Boomerang vagy a Hyperlapse. Előbbivel ismétlődő videókat lehet készíteni, utóbbi gyorsított felvételek készítésére jó.

Illusztráció Forrás: Hans Lucas/Martin Bertrand / Hans Lucas/Martin Bertrand

A cég közlése szerint a havi 600 millió aktív felhasználó 80 százaléka követi valamelyik céget,

és 120 millióan interakcióba is kerülnek velük.

Hasonló utat jár be a Snapchat is, ők a fiatalabb réteget célozták meg különböző kreatív filterek segítségével. Ezek ellenére az Instagram fölénye nagy, míg

az Instagram 400 milliós napi felhasználótáborral rendelkezik, ugyanez a mutató 150 millió a Snapchatnél.

Ugyan a Snapchat idei bevételét 770 millió dollárra várják, az messze elmarad az Instagram 3,2 milliárd dolláros bevételétől.

Evan Spiegel, a Snapchat alapítója Forrás: Forbes

Az Instagram (ahogy a többi népszerű alkalmazás) nem elégszik meg ennyivel. Szeretnének további támogatást nyújtani a vállalatoknak.

Segítenék őket abban, hogy melyik bejegyzésre érdemes hirdetést rakni, de akár az is elképzelhető, hogy

bizonyos szolgáltatásokra (például egy fodrászhoz) időpontot is lehet majd foglalni.

Mivel az Insta-felhasználok nagy része az alkalmazáson keresztül fedez fel termékeket, ezért a jövőben lehetőség lesz arra is, hogy az applikáción belül lehessen vásárolni.