Több mint 100 millió forintos bevételt produkált a Fashion Days

Vágólapra másolva!
Az eddigiektől eltérően a régió legnagyobb divatwebshopja a konkurensei előtt tartotta meg a rendkívüli nyári leárazását. Az Epic Sale akció alatt, a hazai megrendelések összege elérte a 102,3 millió forintot. A Fashion Days tavalyi Black Friday megrendeléseinek az 58 százalékát teszi ki.
Vágólapra másolva!

A Fashion Days a tavalyi forgalmához képes tmost 77 százalékos növekedést ért el.
Az fashion Days Epic SAle leárazása a második legnépszerűbb akciósorozattá nőtte ki magát.

A mostani akció forgalma a tavaly ezen időszakban megrendezett Black Friday megrendeléseinek az 58 százalékát teszi ki.

– nyilatkozta Andrei Chirilă, a Fashion Days marketing igazgatója.

Átlagban, a magyar vásárlók az akciók során megrendelésekként 2-3 terméket vettek.

A legnagyobb értékű megrendelés az akcióssorozat alatt 538 720 forint volt. Volt olyan, hogy egy megrendelésen belül pedig 39 darab terméket vásároltak.

A vásárlók 66,2 százaléka még mindig a desktopról és webes felületekről vásároltak, mint az egyes applikációkon keresztül. Továbbra is a női darabok és a ruhák a legkelendőbbek.

A legnépszerűbb márkák az idei akció alatt a Gant, a Desigual, a Zee Lane, a Guess és az Esprit voltak, melyekből a Desigual.

A hatalmas siker után a, Fashion Days úgy döntött, hogy az Epic Sales-t a jövőben is megrendezik.