Trendek, amik a reklámok jövőjét alakíthatják

2017.07.25. 13:54

Fesztivált rendeznek Magyarország legnagyobb marketing- és kommunikációs szaktekintélyeinek részvételével. A BrandFestival a Trendlab legfrissebb tanulmányára alapozza az előadást.

A BrandFestival TrendLab 28 szaktekintélye vizsgálta meg a jelen tendenciái alapján a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A szakemberek többek között az alábbiakat tartják a leginkább meghatározónak: tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing és adatvezérelt működés.

Ezek a stratégiai fontosságú területek képezik az alapját a 2017. október 26-27-én, a Budapest Music Centerben megrendezésre kerülő BrandFestival szakmai esemény programalkotási folyamatának.

IllusztrációForrás: Getty Images/hocus-focus/Hocus-Focus

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

Az elmúlt rendezvényeken a majd 500 márkáról szóló, 743 előadást, közel 9000 résztvevő követte.

A BrandFestival TrendLab kutatásának részletes eredménye korlátozott ideig elérhető. A prognózist a hazai ügynökségi, média és megrendelői oldal képviselőinek bevonásával készítette el a hazai marketing- és kommunikációs területek aktuális trendjeit.