A GKI Digital 2017 áprilisában készített elemzése szerint, a hazai, kedvezményes szálláscsomagokat kínáló internetes oldalak forgalma 8,1 milliárd forintot tett ki a tavalyi évben. Most átrendeződött a piac: a Szállás.hu Csoport három diszkontáras versenytársát akvirálta. A nemaradjle.hu, sporoljvelem.hu és a csakutazas.hu oldalak forgalma együttesen megközelítette az 1 milliárd forintot 2016-ban.

Az Szállás.hu oldal mögött álló cég már öt országban rendelkezik képviselettel, oldalukon öt kontinens 175 országából kínálnak szálláshelyeket. A felhasználók száma mostantól jelentősen bővül. A bevásárlásnak köszönhetően, a Szállás.hu Csoporthoz tartozó felhasználói adatbázisok száma elérte a 2 millió főt.

Erősödő piaci jelenlét, bővülő kínálat

A felvásárlási tranzakció augusztus 31-én lezárult. A három akvirált oldal közül az egyik a cég jól bejáratott oldalába integrálódott, míg a másik kettő önálló brandként üzemel tovább.

Egyre több az online szállásfoglalásForrás: GKI

A korábban is meghatározó piaci szereplőnek számító csoport így tovább növelte részesedését az online szállásfoglalások szegmensében. A regisztrált felhasználók száma mintegy 2 millió főre emelkedett. A cég saját honlapját korábban is havonta nagyjából 2 millió látogató kereste fel. A szálláshelyek kiválasztását segíti az azokra leadott, nagyjából 600 000 független értékelés a vendégektől.

A csoport közleményében tudatta: a felvásárlásokat saját tőkéből bonyolították le.