Iszonyú menő lett az első magyar mosószer

mosógél, dizájn, soundrops
Tényleg nagyon menő
Vágólapra másolva!
Fél éve van a piacon, valahogy biztos mos, de az biztos, hogy a legdizájnosabb csomagolása van világon a Republic Group reklámügynökségnek köszönhetően a Souldrops mosószernek. A csomagolás a közelmúltban a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiváljáról, a Clio Awardsról hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját.
Vágólapra másolva!

A termékről sokat nem lehet tudni, csak azt, hogy az nem is mosószer, sokkal inkább életérzés, mert

- ahogy az oldal hirdeti, és ezzel csak egyetérteni tudunk. A termék emellett pedig környezettudatos is. Nem használnak fel a gyártás során kőolajszármazékot és nem tesztelték állatokon.

És vadítóan menőn néz ki.

Gyorskereséssel - mert a weblapon nem derült ki, hol kapható - a Rossmannál megtaláltuk, az 1,3 literes kiszerelésben kapható termék literje kicsivel több mint ezer forintba kerül. Ennél jóval olcsóbban (700 forint) és drágábban (1150 forint) is lehet folyékony mosószert vásárolni a drogéirában, vagyis nem brutálisan drága a brutálisan menő mosógél.

Tényleg nagyon menő Forrás: Origo

A dizájn valóban nagyon profi, sehol egy koszos gyerek, egy ugráló kutya vagy egy fejét csóváló háziasszony, ahogyan az a szokványos mosószerreklámokban látszik.

A terméket a Monsun Kft. gyártja, saját bevallásuk szerint egy vegyész, egy üzletember és egy vállalkozó szerencsés egymásra találása.

Hogy melyik melyik, az nem derül ki a Monsun honlapjáról.

Hazai gyártóként egyedül képviseli a mosószerpiacot a Souldrops - állítja a reklámcég közleménye, de a Monsun már a piacra lépés után hat hónappal a nemzetközi porondon való megjelenésen gondolkodik. Ezt a rangosabbnál rangosabb díjak nagy mértékben elősegítenek. És biztos jól is mos a cucc.