A Nissin Foods főleg zacskós levesek és tészták készítésével foglalkozik, azonban komoly terveik vannak a jövőre nézve. Japán után rövid időn belül szeretnék meghódítani a kínai piacot is, valamint egészségesebbé tenni a közkedvelt ételek instant megoldását. A világ legnagyobb fogyasztói piaca remek lehetőseget teremt a cég számára a terjeszkedéshez.

A japán Nissin Foods régóta foglalkozik zacskós levesek és tészták gyártásával és saját országában nagyon népszerű a diákok, a fiatalok és a szegényebbek között.

A cég viszont szeretne terjeszkedni, a kiszemelt ország pedig Kína.  

Nissin FoodsForrás: Flickr/theimpulsivebuy

A világ legnagyobb fogyasztói piacára a Nissin prémium termékekkel szeretne betörni és a kínaiak tehetősebb rétegét célozná meg. Az egészséges, jó minőségű instant ételekkel szeretnének még nagyobb piaci részesedést szerezni Ázsiában.

Kiyotaka Ando, a cég ügyvezetője elmondta a CNBC-nek, hogy sok vevőjük abbahagyta az instant levesek fogyasztását, csak azért, mert jobb minőségű ételre vágytak. A Nissin azonban képes lesz hozni az elvárt  minőséget a jövőben.

Hozzátette, hogy két számjegyű növekedés volt a prémium minőségű instant tészták iránt Kínában annak ellenére, hogy tavaly az instant levesek forgalma 17 százalékkal csökkent.

Nissin FoodsForrás: Wikimedia Commons/BrokenSphere

A vállalatot még Kiyotaka Ando nagyapja alapította és jelenleg a Nissin a legnagyobb zacskós leves- és tésztabeszállító Hong Kongban, a piac 65 százalékáért felelnek.

Kínában viszont ennek éppen az ellenkezője igaz, mindössze 2,6 százalékát birtokolják a piacnak.

Nissin FoodsForrás: Flickr/theimpulsivebuy

Azonban a kisebb, prémium termékek piacán már a második legnagyobb cégnek számítanak, 20 százalékos részesedéssel, a kínai Tingyi mögött.

Kevin Leung, a Haitong International Securities nemzetközi befektetésekért felelős igazgatója szerint ígéretesek a Nissin Foods tervei és van is potenciál a növekedésre, azonban úgy véli, hogy a cég becsült értéke mindezek ellenére túlárazott.