Az 1976-ban alapított amerikai multinacionális, technológiai vállalat főként hardvergyártással foglalkozik, de emellett egyre növekvő befolyást szerez a szoftverpiacon is. Az Apple alkalmazásában jelenleg 123 ezren dolgoznak.
Az olyan cégeknél, mint az Apple, ahol a tervezés és a kivitelezés kulcsfontosságú, a kreatív igazgatónak nagy szerepe van a termékek kiválogatásában.
Az Apple kreatív igazgatója a kommunikációs részleget vezeti, ők a hirdetésekért, marketingért és promóciókért felelősek.
Ez a tisztség legalább nyolcéves tapasztalatot igényel. Egy olyan nagyvállalatnál, mint az Apple, egy sokoldalú ügyvédnek ebben a komoly pozícióban képesnek kell lenni megoldani bármit az ingatlanügyletektől az etikai jogsértéseken át a védjegyvitákig.
Ehhez a pozícióhoz legalább mesterdiplomával kell rendelkezni számítástechnikából, matematikából vagy mérnöki tudományokból, valamint
kell legalább tízéves tapasztalat a szoftvertervezés terén, és ugyanennyi vezetői tapasztalatra is szükség van.
Az Apple-nél az igazgató valójában egy olyan magasan képzett és sokféle tapasztalattal rendelkező menedzser, aki képes a vállalat különböző szintjein vezető szerepet vállalni.
A vezető igazgató az egyik legmagasabb vezetői pozíció, ám ehhez több évtizedes vezetői tapasztalatra van szükség, valamint a cég működésének pontos ismeretére.