A Coca-Cola jövője immár nem a kólától és klasszikus szénsavas termékeitől függ, hanem egészen másféle áruktól – ezt maga James Quincey, a vállalatóriás új ügyvezetője árulta el.
A Coca-Cola úgy tűnik, hallgat a változó idők hangjára, és kész arra a megújulásra, ami a jövőbeni sikeresség megalapozásához kelhet – ez derült ki a vállalat vezetőjének szavaiból. A direktor azt is elmondta, hogy
a jövő termékportfóliójában nem a klasszikus szénsavas üdítőknek, hanem a palackozott vizeknek, rostos gyümölcsleveknek, teáknak szánják a fontosabb szerepet.
A Colának a vezetőség elképzelései szerint, a jövőben – bizonyos szempontokból – inkább egy technológiai vállalattá kell válnia, amely képes és szeretne is számos új dolgot kipróbálni, és nem fél attól, ha eközben hibázik, vagy valamiben kudarcot vall.
A kulcs a mindig jobbá és jobbá válás, éppúgy, ahogy az Apple és a Google is mind jobbá teszi saját rendszereit, az iOS-t és az Androidot"
– állítja Quincey.
A cégnél úgy látják, a Wall Street és a befektetők is azt várják, hogy az üdítős óriás rázza meg magát, s a siker érdekében váljon tanuló, innovatív szervezetté.
A Colánál azt is hangsúlyozzák, hogy versenytársaik – mint a Pepsi és a Dr. Pepper – éppúgy gyártanak mást is, mint üdítőket. Snackek, vitaminos vizek: ezek mind megszokottak már a vállalati portfólióban, még ha más márkanév alatt is kerülnek piacra.
A Cola is tesz lépéseket azért, hogy a buborékos vizek piacán erős lehessen.
Korábban több milliárd dollárért vásárolt fel vitaminos vizeket és ásványvizeket gyártó cégeket.
A vállalat emellett azt tervezi, hogy újragondolja a Coke Zero koncepcióját is, valamint nyit az élelmiszergyártás és az alkoholos italok irányába is.