Díjat nyert a British Telecommunication hazai szolgáltatóközpontja

CEE Shared Services and Outsourcing Awards British Telecommunications Regional Operations Centre
A British Telecommunications hazai Regionális Operációs Központja a legjobb munkáltatói branding kezdeményezés díját nyerte el a 2018-as CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban
Vágólapra másolva!
A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja.
Vágólapra másolva!

A CEE Shared Services and Outsourcing Awards zsűrije idén 172 cég közül választott ki a régió legjobbjait az SSC szektorban, vagyis azokat a vállalatokat, amelyek valamilyen területen kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az elmúlt évben. A régió legjelentősebb szereplőit felvonultató megmérettetésen a British Telecommunication 2007-ben megnyitott magyarországi szolgáltató központja (BT ROC) a legjobb munkáltatónak járó elismerést érdemelte ki.

A multicég hazánkba kihelyezett Regionális Operációs Központja 2016-ban kezdte felépíteni munkáltatói márka stratégiáját.

A projekt alapjait egy, a dolgozók több, mint a felét bevonó felmérés segítségével fektették le.

Arra kérték a kollégákat és a cég iránt érdeklődő fiatalokat, hogy osszák meg velük az ötleteiket és álmaikat a karrierrel, a közösséggel és az életükkel kapcsolatban, mert ebből egy közös jövő születhet. Az egy évet felölelő kommunikációs kampány felütéseként egy sokakat megmozgató felhívás keretében választottak ki azt a 10 kollégát, akik személyiségük és egyéni látásmódjuk alapján a leghatékonyabban közvetíthetik a BT értékeit a jövő munkavállalói felé.

A British Telecommunications hazai Regionális Operációs Központja a legjobb munkáltatói branding kezdeményezés díját nyerte el a 2018-as CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban Forrás: British Telecommunications

Mivel a stratégia egyik nem titkolt célja a toborzás,

a projekt részeként szoros együttműködés alakult ki több egyetemmel és középiskolával,

ahol a diákok többek közt üzleti készségfejlesztő tréningeken és üzleti nyelvtanfolyamokon készülhettek fel a pályaválasztásra. Az egyetemi és iskolai programokon közel 2000 diák vett részt a tanév során, a rendezvény megjelenésekkel pedig több, mint 120 ezer diák találkozhatott személyesen is a BT-vel.