Több mint 30 százalékkal növelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, a közvetített forgalom így elérte a 23,5 milliárd forintot. A cég 2017-ben 882 ezer vendégéjszakát adott el, külföldről származó árbevételét pedig közel 50 százalékkal növelte meg.
A turisztikai piac bővüléséhez képest is nagyot lépett előre a Szallas.hu 2017-ben: 30,9 százalékkal 3,4 milliárdra növelte árbevételét 2016-hoz képest, a közvetített forgalom 23,5 milliárd forint volt. Az
oldalon foglalható szálláshelyek száma elérte a 257 ezret, ami közel 20 százalékos bővülést jelent 2016-hoz viszonyítva.
Összesen 882 ezer éjszakát közvetített a Szallas.hu, minden negyedik internetező itt választja ki belföldi úti célját, és több mint 700 ezer vendégértékelés található már az oldalon.
A cég külföldön még dinamikusabban bővült, az országhatáron túlról származó árbevétele több mint 50 százalékkal gyarapodott. A növekedésben jelentős szerepet játszottak az akvizíciók is, így a spanie.pl, a nocleg.pl, a nemaradjle.hu, a sporoljvelem.hu és a csakegyutazas.hu felvásárlása is. A foglalkoztatottjaik számát közel 20 százalékkal növelték.

Ma már közel 10 ezer magyarországi szálláshely foglalható azonnali visszaigazolással. A honlapon a szállások mellett már a térség programkínálatából is kedvezményesen választhatnak az érdeklődők. Az élményturizmus lehetőségével már közel 500 helyi partner élt, így átlagosan egy-egy úti cél mellé 25 diszkont áras programajánlatot is kapnak a vendégek, melyek a választott szálláshely 30 kilométeres körzetében találhatók.
Szigetvári József ügyvezetőt 2017-ben a Top 50 turizmus legbefolyásosabb embere közé választották, és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége által a hazai infokommunikációs szektor kiválóságait és reménységeit díjazó megmérettetésen az Év informatikai menedzsere címet is megkapta.