Mint arról már az Üzletrészen is beszámoltunk, terjeszkedik régiónkban a Szállás.hu. Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője a Digitalhungary.hu-nak adott nyilatkozatában elmondta azonban azt is, hogy már nem csak a régió a cél, sőt, márkanagykövetek bevonására is készülnek.

Szigetvári József szerint a hazai e-kereskedelmi cégek akkor mondhatók sikeresnek, ha egy kritikus méret elérése után túllépnek az országhatárokon, hiszen a technika gyakorlatilag minden korlátot le tud győzni.

A biztonságra törekvő autós utazók oldala vagyunk

- mondta az interjúban az ügyvezető, de hozzátette, hogy ez az alapvetően belföldi célú oldal csak akkor lehet sikeres, ha képes a környező országokban, sőt, távolabbi országokban is működni. Románia, Szlovákia, Csehország és Horvátország után tavaly a hatalmas lengyel piacon vásárolták fel a Spanie.pl oldalt.

Idén is várható akvizíció, az organikus terjeszkedést pedig folytatják például Ausztriában is. Régiónkban az utazók 80 százaléka belföldön marad a kocsijával, de 15 százalék külföldre utazik, erre a két csoportra céloz a Szállás.hu.

2021-től akár ázsiai terjeszkedésbe is foghat a Szállás.huForrás: Thinkstock

Az ázsiai terjeszkedésről szólva Szigetvári József szerint a világ számos pontján hasonló az utazók összetétele, olyan országokban, mint például Brazília vagy Vietnam. A nyugati országokban ugyanakkor nagyon más a helyzet. 2020-ig biztosan a régió határain belül maradnak, de 2021-től akár az ázsiai terjeszkedés is szóba jöhet.

Emellett több százezer márkanagykövetekkel erősítene az utazási oldal. A márkanagykövetek jóval túlmutatnak a saját vásárlásukon azzal, hogy továbbadják az élményt, egy ilyen hűségprogramot indít hamarosan a Szállás.hu.

A teljes interjú a Digitalhungary.hu oldalon olvasható el.