Így kell ballagásra megszerezni a menő cipőmárkát

2018.05.30. 08:02

A floridai Seminole középiskola diákja egy Twitter-üzenet segítségével felhívta magára a figyelmet, nemcsak saját osztálytársait győzte meg, hanem egy több millió dolláros céget is.

Sarah Agee ötlete osztálytársaitól ered, akikkel közösen beszélték meg a magas sarkú cipőben közlekedés nehézségeit az iskola mesterséges gyepén.

Az előírás azonban megkövetelte a fehér vagy világos cipőt, ezért javasolta osztálytársainak, hogy mi lenne, ha mindenki a laposat választaná inkább.

Agee tanára bátorítására felvette a kapcsolatot a Crocs céggel egy Twitter-üzenetben, a cég pedig pozitív választ adott. A cég 124 pár fehér lábbelit küldött a Classic Clogs termékéből az iskolának a múlt héten. Agee és osztálytársai pedig nagy örömmel hordják a cipőket, amiről rengeteg üzenetben és képen meg is emlékeztek.

Ez lehet az első alkalom, hogy több mint száz pár Crocs cipőt viselnek egy ballagáson – mondta Terence Reilly, a Crocs marketing vezetője. A ballagó diákokhoz eljuttatott cipők darabja 37,99 dollárba (10.500 forint) kerül a cég weboldalán. 

IllusztrációForrás: AFP/NurPhoto/Hitoshi Yamada

2002-ben három fiatalember alapította a Crocs vállalatot, amely egyedi eljárással, habgumiból készült cipőket állít elő és forgalmaz. A cégnél jelenleg majdnem 5 ezren dolgoznak, közülük 3 ezren a kiskereskedelemben, és több mint 300 millió cipőt adtak el a világon.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK