Eljárás indult a Ryanairrel szemben

2018.07.24. 10:44

Budapest Főváros Kormányhivatala eljárást indít a Ryanair légitársasággal szemben.

2018. július 23-án, a Ryanair légitársaság (Ryanair DAC) sorozatos poggyászkezeléssel kapcsolatos incidenseinek okán dr. György István, Budapest Főváros kormánymegbízottja azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztályának bevonásával. A légitársasággal szemben Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya a tegnapi napon vizsgálatot rendelt el és az ügyben eljárást indított, amelyről a hivatal a vizsgálat lezárását követően ad majd bővebb tájékoztatást (Országos Sajtószolgálat).

Eljárás indul a Ryanair ellen a poggyászkezelési incidensi miattForrás: Flickr.com

Civil fogyasztóvédők: jár a kértérítés

Ahogy az Origo már megírta, a Ryanait légitársaság poggyászkezelési gyakorlatára reagálva, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) közleményét adott ki arról, hogy állásponjuk szerint, a Ryanair tisztességtelen magatartást folytat a magyar fogyasztókkal szemben.

A FEOSZ szerint, a jogszabályi háttér alapján, kifogásolható az, hogy a légitársaság elhárítja az utasok panaszait.

Szerintük nemzetközi egyezmény alapján is igazolható lehet a cég felelőssége a poggyászok kapcsán.