A Seamless tulajdonában lévő Grubhub online kézbesítési vállalat részvényei rekord magasságba, 25 százalékot emelkedtek a héten. Annak ellenére, hogy a Grubhub olyan házhozszállítási cégekkel versenyez, mint a DoorDash, az Uber Eats, vagy az Amazon, lenyűgöző növekedést produkál.

Közzétette a második negyedévre vonatkozó jelentését a Grubhub. Ebből az derül ki, hogy a cég eladásai ötven százalékkal emelkedtek, miközben a bevétele megduplázódott a második negyedévben.

Grubhub ételszállító cégForrás: Grubhub

A Grubhub továbbá számos nagyobb nemzetközi étteremláncokkal, valamint helyi éttermekkel is szorosan együttműködik.

Korábban már bejelentették, hogy a Yum! vállalattal folytatott egyeztetés után ezentúl a KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut gyorséttermekkel is partneri kapcsolatban állnak.

Szerdán jelentették be, hogy hamarosan tovább fog bővülni a partnert éttermek számít, mivel a cég nemrég felvásárolta a LevelUp amerikai mobil rendelési- és fizetési szolgáltatásokat kínáló vállalkozást. A LevelUp segíti az éttermeket a digitális fizetési szolgáltatások és a vásárlói hűségprogramok fejlesztésében – közel kétszáz partnerrel rendelkezik.

A Grubhub vezérigazgatója, Matthew Maloney elmondta, hogy a LevelUp éttermi kapcsolatai volt a legfontosabb ok, amiért a GrubHub úgy döntött, hogy 390 millió dollárét felvásárolja azt.

Grubhub egyik szállítójaForrás: Grubhub

A vállalat továbbra is új szállítási helyszínekkel bővíti szolgáltatását, a közelmúltban már Santa Barbara, Reno, Scranton és Spokane városában is vállalnak házhozszállítást.

A Grubhub pénzügyi igazgatója, Adam DeWitt elmondta, hogy a kisebb városokkal való bővítés fontos része a vállalat stratégiájának – különösen azért, mert az élelmiszerszállítási szegmens meglehetősen széttagolt.