Bocsánatot kért a Ryanair

2018.08.22. 14:24

A légitársaság nem írta alá a járattörlések utáni kompenzációs csekkeket, így azokat az utasok nem is tudták felhasználni.

Európa legnagyobb fapados légitársasága, a Ryanair kért elnézést azoktól az utasoktól, akik

a járattörlések után kapott kompenzációs csekkjeiket nem tudták készpénzre váltani – állítja a Reuters hírügynökség.

IllusztrációForrás: AFP/Andreas Arnold

A légitársaságnak több ezer utasát kellett kompenzálnia a járattörlések után, mivel a cég az egész kontinensen küzd pilótahiánnyal, ami gyakran törölt járatokat eredményez. A cég 12 hónap alatt, idén márciusig mintegy 130 millió utast szállított.

A légitársaság szóvivője elmondta, hogy 20 ezer kompenzációs csekket küldtek ki ügyfeleiknek, amiből 190 nem volt aláírva. A csekkeket a múlt héten ismét ellenőriztük, őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért" – nyilatkozta a Ríanair szóvivő e-mailen.

Augusztus elején a cég öt európai országában hirdettek sztrájkot a pilóták, ami - becslések szerint - 55 ezer utas repülését érintette a nyári szezonban.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK