Bemutatta az amerikai Pottery Barn lakberendezési vállalat legújabb, Harry Potter tematikájú termékeit, amelyek már nemcsak a kisgyerekeknek szólnak, hanem a tinédzserek és a felnőttek is élvezhetik.

Egyáltalán nem meglepő, hogy a Pottery Barn is bővítette termékkínálatát a huszadik évforduló alkalmából: a kezdetek óta

a Harry Potter széria 25 milliárd dollár bevételt termelt az Egyesült Államokban, a hét kötetből 180 millió fogyott csak az Államokban, valamint 500 millió a világban, a filmek pedig 7 milliárdos nyereséget hoztak.

Az 1949-ben alapított kaliforniai cég ezzel a kollekcióval ünnepli meg, hogy húsz éve olvashatják az országban J. K. Rowling könyveit. Ráadásul nem kell a Gringotts varázslók bankjához fordulni, ha otthonunkat is fel szeretnénk dobni egy kis varázslattal.

Képekkel mutatjuk a bűbájos és boszorkányos termékeket.

J. K. Rowling, a Harry Potter-kötetek írónőjeForrás: AFP/Justin Tallis