A sztárséf aláírt a Tescónál, hogy együttesen tegyenek erőfeszítéseket az egészségtudatos, de megfizethető táplálkozás előmozdításáért - írja az Independent.
A saját láncainak üzleti nehézségeivel birkozó Jamie Oliver a Tesco új kampánányak arca és húzóneve lesz. Ennek keretében a kiskereskedelmi lánc abban segíti vásárlóit, hogy hogyan állítsanak össze egészségesebb, mégis olcsóbb vásárlói kosarakat.

Vásárlói igény van rá
A Tescónál azt mondják, előzetes felméréseik szerint - 2000 ember 70 százaléka - a vásárlók azt várják a szupermarketektől, hogy azok segítsék a fogyasztókat az egészségtudatosabb táplálkozásban.
Ez az eredmény egybevág azzal, amit én egyébként is hallok nap mint nap. Vagyis a britek szeretnék tudni, hogyan tápálkozhatnának egyszerre egészségesebben és olcsóbban"
- mondta Jamie Oliver ennek kapcsán.
A kampány arra épül, hogy segítsék a vásárlókat kevesebb zsírt, cukrot és sót tartalmazó kosarak összeállításában, részben, de nem kizárólagosan, az áruházlánc sajátmárkás termékeinek promótálásával.
Why not visit Tesco Leyland and shop Healthy at the same time as save on your Shopping Bill pic.twitter.com/g20EecJuQp
— Glyn Heppenstall (@GlynHepp) 2017. május 5.
Kis változtatás, nagy haszon
A Tescó azt is közölte, meggyőző számukra a szakács elköteleződése az egészségtudatos táplálkozás iránt, és remélik, a közös kampány vásárlók millióinak segít majd jobb választást hozni a boltokban. Elmondták azt is, a kezdeményezés lényege, hogy egészen kis változtatásokkal, némi odafigyeléssel, jelentősen csökkenthető a bevitt zsír vagy épp cukor mennyisége.
Ezzel máris sokat tesznek a vásárlók az egészségükért.
Jamie Oliver előzőleg a Tesco ottani konkurensének számító Sainsbury's partnere volt, 11 éven át, évi 1 millió fontra becsült forgalommal ennek köszönhetően. Együttműködésük 2011-ben szakadt meg, de a séf már addig is több erőteljes kritikát fogalmazott meg a cég bizonyos gyakorlataival szemben.