Mindenki ezen a kontinensen szeretne szállodát építeni

2018.10.01. 20:00

Az amerikai Marriott International szállodalánc a következő ötben 50 százalékkal tervezi növelni szállodái számát az afrikai kontinensen. Részben olyan országokban hajt végre fejlesztéseket, ahol már jelen van, emellett azonban olyan új piacokra is belép, mint például Mozambik.

A nemzetközi szállodaláncok napjainkban sorra növelik befektetéseiket az afrikai kontinensen, kihasználva a gyorsan növekvő gazdaságok és fejlődő szállítási útvonalak jelentette előnyöket.
A Marriott bejelentette, hogy Ghanában, Kenyában, Marokkóban és Dél-Afrikában bővíti már meglévő hálózatát, míg Mozambikban megnyitja első szállodáját.

A Marriott világszerte jól ismert logójaForrás: AFP/Imaginechina/Shan He

  A Reuters beszámolt arról, hogy a fejlesztések révén a hotellánc afrikai hálózata 50 százalékkal bővül, ami több mint 200 új szállodát, illetve 38 ezer szállodai szobát jelent 2023-ig. Nem mellesleg a beruházásokkal 12 ezer új munkahelyet teremtenek.

A közelmúltban más szállodaipari cégek is expanziós terveket jelentettek be az afrikai földrészen. A francia érdekeltségű AccorHotels például, amely már több mint 100 hotelt üzemeltet ezen a kontinensen, az elkövetkező időszakban 1 milliárd dollárt fordít majd az ottani terjeszkedésre.

 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK