25 éves Magyarországon a dm, 2018-ban forgalma átlépte a 100 milliárd forintot. Ezzel több mint 10 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, írja Origóhoz eljuttatott közleményében a drogérialánc.
A dm Magyarország kiemelkedő, 103 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, ezzel több, mint 10 százalékkal múlta felül a tavalyi évet. 2887 munkavállaló dolgozik a vállalatnál, közülük 404-en több mint 15 éve, 85-en pedig több mint 20 éve munkálkodnak a dm kötelékében.
A dinamikus forgalmi növekedés lehetővé teszi, hogy a dm továbbra is szolgáltatásai bővítésébe és üzletei átalakításába fektessen.
Országszerte 262 üzlet áll a vásárlók rendelkezésére, a cég expanziós politikája idén folytatódott: hét új boltot nyitottak, kilencet bővítettek, öt költözött, hetet újítottak fel, tizennyolc boltra üzletképfrissítés várt.

Májusban hosszú várakozás után költözött be a dm az Aréna Mallba, szeptember végén a Nyugati téren a Skálánál és a River Estatesben nyíló új dm üzleteket övezte kiemelt figyelem.
Drogeristaképzést indít a cég
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara tavasszal elfogadta, és nyilvántartásba vette a „drogerista” megnevezésű felnőttképzési szakmai programkövetelményt, 2018. októberben pedig elindul a dm dolgozói számára elérhető belső képzés.
A program hosszú távú célja ezen szakkompetencia kialakításával megkülönböztetni a piacon a drogériát.