A Netflix Ázsiában terjeszkedik

2018.11.10. 10:30

Ázsia fiatal és egyre inkább digitális lakossága „hihetetlen lehetőséget” jelent a vállalat nemzetközi terjeszkedéséhez – mondta el Ted Sarandos, a Netflix egyik vezetője a CNBC-nek.

Az ázsiai előfizetők száma már meghaladta az Egyesült Államok 58 milliós előfizetői számát – a cégnek globálisan 137 millió felhasználója van.

IllusztrációForrás: Getty Images/2017 Chesnot/Chesnot

A vállalatnak nagyon egyedi elképzelései vannak a régióról – magyarázta Sarandos. Hozzátette, hogy a leginkább Indiában akarják növelni az előfizetői bázist, amely rövid idő alatt elérheti a 100 millió felhasználót.

Körülbelül 450 millió internetfelhasználó található Indiában, és mintegy a fele néz videókat a YouTube-on, és más hasonló videómegosztó oldalakon – tette hozzá Sarandos.

Ugyanakkor az országban már sikerrel működik az Amazon, valamint a Holstar streamingszolgáltatása. A Netflix ezért különböző árazási modelleket próbál tesztelni, hogy felülkerekedjen a versenytársain, valamint nagy hangsúlyt helyeznek eredeti tartalmak előállítására is.

A cég legalább száz, önálló gyártású projektet tervez megvalósítani Indiában a közeljövőben.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK