A felvásárlással egy új piaci szegmenst céloz meg a Cathay Pacific, ezt azonban nem részletezte a vezérigazgató, Rupert Hogg.
A lépéssel ugyanakkor
a Cathay Pacific hozzáférhetne az egyre inkább a fapados légitársaságokat kereső turisták tömegéhez,
és csatlakozhatna a Singapore Airlines, valamint a Qantas Airways légitársaságokhoz, amelyeknek már szintén van saját fapados leányvállalatuk.
A felvásárlással a Cathay Pacific növelhetné bevételi forrásait is.
A drágább repülőjegyek, valamint a szállítmányozás megugrásával 2018-ban 14,2 százalékkal nőttek a bevételek – a cég a múlt héten jelentette be 300 millió dolláros nyereségét, miután előtte két éven át masszívan veszteséges volt.
Számos elemző úgy véli, a cég idén 3 százalékos növekedést produkál majd, ez 114,3 milliárd hongkongi dollárt jelent.
Hogg továbbá elmondta, hogy a légitársaság új technológiákat vásárol, hogy azokkal megfelelőbben kezelje az ütemezési zavarokat, emellett a termékfejlesztésre és a jobb fedélzeti étkezésre figyelnek majd oda.