Vegán termékekkel erősít a Henkel

2019.02.24. 11:04

A vásárlók sokkal érzékenyebbek a feldolgozott vegyi összetevőkre, mint korábban, ezért egyre többen keresik a természetes alternatívákat. A Henkel olyan új, hajápoló termékcsaládot jelentett be, amely természetes összetevőket tartalmaz, ezzel kívánja növelni a német cég az eladásait – foglalja össze a Business of Fashion.

A Henkel újraalkotott termékei között hidegen-préselt olajok, hajápolók, természetes alapú hajszínezők, és professzionális, fodrászoknak kifejlesztett tisztítószerek is szerepelnek.

IllusztrációForrás: AFP/Maja Hitij

Hans van Bylen ügyvezető igazgató sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a vegán termékek jelenleg a piac kis részét alkotják, de erős potenciált lát az új termékvonalban.

A zöld életmód felé történt elmozdulás és a vegánok számának jelentős emelkedése a növényekből származó kozmetikai termékek iránti növekvő kereslethez vezethet" – mondta Magda Starula, az Euromonitor elemzője.

A világ legnagyobb kozmetikai vállalata, a francia L'Oréal tavaly felvásárolta a vegán Logocos Naturkosmetik céget, valamint saját vegán termékkínálatot is piacra dobott. Az Unilever is hasonlóan döntött, és szintén saját vegán szépségápolási termékeket indított útnak.

A cég új vegán hajápolóiForrás: Schauma

A Henkel januárban figyelmeztette befektetőit, hogy várhatóan csökkenni fog a cég nyeresége, mivel fokozza az új márkákkal, valamint a digitális technológiával kapcsolatos beruházásait. Ráadásul a német cég az elmúlt években alulteljesített versenytársaival szemben: a szépségápolási termékeinek értékesítése 0,7 százalékot, míg a mosodai termékei 1,9 százalékot csökkentek tavaly.

Az 1876-ban alapított cég részvényei tavaly 16 százalékot estek, ám a sajtótájékoztató után 1,1 százalékkal emelkedtek.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK