Itt a vásárlói döntés, öt kategóriában is egyazon cég termékei a legjobbak

2019.03.12. 20:32

Öt kategóriában nyerték el a Lidl Magyarország termékei az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Research 2000 fős, az innovációt és a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.

Idén öt termékkel nyerte el az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. Az immáron nyolcadik alkalommal kiosztott rangos elismerésre a 2017. január 1. és 2018. június 30. között a hazai piacra bevezetett új, innovatív, valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők,

a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda.

IllusztrációForrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

Az Inspira Research által végzett 2000 fős országos, reprezentatív kutatása alapján az előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, a sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, a pezsgők között a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, míg a joghurt magas fehérjetartalommal kategóriában a Pilos Skyr joghurt a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében.

A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat.