Itt a vásárlói döntés, öt kategóriában is egyazon cég termékei a legjobbak

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
Öt kategóriában nyerték el a Lidl Magyarország termékei az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Research 2000 fős, az innovációt és a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.
Vágólapra másolva!

Idén öt termékkel nyerte el az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. Az immáron nyolcadik alkalommal kiosztott rangos elismerésre a 2017. január 1. és 2018. június 30. között a hazai piacra bevezetett új, innovatív, valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők,

a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda.

Illusztráció Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

Az Inspira Research által végzett 2000 fős országos, reprezentatív kutatása alapján az előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, a sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, a pezsgők között a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, míg a joghurt magas fehérjetartalommal kategóriában a Pilos Skyr joghurt a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében.

A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat.