Már nem kell ruhát venni, elég csak kölcsönözni

2019.03.26. 20:31

A FashionPass az Instagram influencereket célozza meg és alternatívát kínál a ruhák megvételére azzal, hogy a weboldalon keresztül bizonyos időre ki lehet kölcsönözni azokat. A közösségi oldalakon nagyon fontos a megjelenés, aki pedig ebből él az nem teheti meg, hogy ugyanabban a ruhában legyen egynél több képen. Az új startup éppen ezt használja ki, de megoldást is kínál a problémára.

A FashionPass nem egyedülálló, hiszen más ruhakölcsönzésre szakosodott cégek is léteznek, abban viszont ők az elsők, hogy kifejezetten a véleményvezéreket, vagyis az influencereket célozzák meg.

A szolgáltatást Brittany Johnson álmodta meg, azonban a kezdetekkor még ő sem kifejezetten a véleményvezéreknek szánta a platformot.

Az alapötlet még egyetemi évei alatt körvonalazódott, elmondása szerint azért, mert mindig új ruhákat vett magának, ha bulizni ment. Kipróbált néhány ruhakölcsönzős oldalt, mint a Rent The Runway-t vagy a Le Tote-ot, azonban egyiktől sem volt elájulva.

illusztrációForrás: Getty Images for Victoria's Secret/2018 Getty Images/Dimitrios Kambouris

A Vox-nak elmesélte, hogy sem neki, sem pedig barátainak nem jött be az említett oldalak által kínált ruhatár. Egy olyan platformot akart létrehozni, ahol hozzá hasonló embereknek kínálnak trendi cuccokat.

A FashionPass csak bizonyos mennyiségű ruhát küld ki havonta az ügyfeleknek. Három különböző előfizetési kategória van: a Socialite 79 dollárért lehetővé teszi egyszerre két ruha és egy kiegészítő kölcsönzését, a Trendsetter 109 dollárért már három ruhát és két kiegészítőt jelent, míg a Wanderlus 139 dollárért négy ruhát és három kiegészítőt biztosít a felhasználónak.

A FashionPass nem a legdrágább ruhákat teszi elérhetővé, hanem azokat, amelyek alapból trendik. A kínálatuk próbál a legmenőbb divathoz alkalmazkodni és valahol a felső kategóriás és az átlagos árú termékek között helyezkedik el.