Újabb nagy ruhamárka zárta be illusztris üzletét

2019.03.29. 15:31

Korábban már számos nagy divatipari cég – például a Gap, a Calvin Klein, vagy a Ralph Lauren – döntött úgy, hogy bezárja zászlóshajóként számon tartott kiemelt üzletét a New York-i Fifth Avenue-n. Hétfőn pedig az amerikai Tommy Hilfiger divatcég is így tett.

"Stratégiai célkitűzésünknek megfelelően, a következő generációs kiskereskedelmi tapasztalatokra és partnerségekre összpontosítunk, hogy a manapság folyamatosan változó vásárlási szokások és preferenciák előtt járjunk" – áll Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global vezérigazgatójának a nyilatkozatában, amit emailben küldött el a Business Insidernek

IllusztrációForrás: AFP/Getty Images/Cindy Ord

Grieder elmondta azt is, hogy a jövő hónapban Miamiban a Collins Avenue-n is bezár a cég nagyméretű üzlete, hozzátéve, hogy folyamatosan nagy összegekkel fejlesztik weboldalukat, valamint bővítik a nagykereskedelmi partnerkapcsolataikat.

Az 1985-ben alapított cég 90 országban mintegy 1.400 üzlettel rendelkezik.

Egy-egy divatcégnél eddig a hagyományosan zászlóshajónak számító üzletek inkább a márka arculatát és történetét mutatták be a vásárlóknak, és ezek inkább szóltak a marketingről, mintsem az eladásról. Azonban az ilyen nagyméretű üzletek ma már egyre kevésbé releváns marketingeszközök, mert a fogyasztói szokások teljesen átalakultak az elmúlt években. 

IllusztrációForrás: AFP/Getty Images/Bennett Raglin

Az új generációk fogyasztói ma már online és a közösségi médián keresztül fedezik fel a márkákat" – elemezte a helyzetet Neil Saunders, a GlobalData Retail ügyvezető igazgatója.

Corey Pierson, a Custora ügyfélelemzési platform vezetője szerint a nagyméretű üzletek akkor lehetnek sikeresek, ha extrém módon képesek fokozni a vásárlói élményt.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK