Ezt a jelölést keresse a Tesco tojásain, ha szereti az állatokat

Tesco
Győr, 2017. szeptember 8. A győri Tesco hipermarket áruház 2017. szeptember 8-án. Az áruházlánc sajtóosztályának tájékoztatás szerint az áruházak többsége a dolgozók egy részének sztrájkja ellenére továbbra is nyitva tart. MTI Fotó: Krizsán Csaba
Vágólapra másolva!
2018-ban közel 114 millió darab tojást értékesített a Tesco Magyarországon. A kínálatban többféle méret és típus is megtalálható, amelyek közel 90 százaléka magyar termelőtől származik. A Tesco számára nemcsak a tojás származási helye fontos, hanem az is, hogy a tojás milyen tartási körülmények közül érkezik. Az áruházlánc vállalta, hogy 2025-től közép-európai szinten, így Magyarországon is, csak szabad-, ökológiai-, mélyalmos- és egyéb alternatív tartásból származó tojást értékesít.
Vágólapra másolva!

A Tescóban hetente átlagosan mintegy 170 ezer darab tojás fogy, de ez a szám a többszörösére nő a húsvéti és karácsonyi időszakban. Ahhoz, hogy az áruházlánc megfelelően ki tudja szolgálni a vásárlói igényeket, illetve széles választékot nyújthasson, megbízható partnerekre van szükség.

A Fuchs Tojás Kft. már 15 éve szállít magas minőségű, mélyalmos tartásból származó tojást a Tesco áruházakba.

A Veszprém megyei vállalkozás éves szinten körülbelül 70 millió tojást bocsát ki, amelynek mintegy 85 százalékát a Tescóba szállítja.

Forrás: Tesco

– mondta Fuchs Zsolt, a Fuchs Tojás Kft. vezetője.

A Tesco számára fontos, hogy a jó ár-érték ajánlat mellett olyan termékeket tudjon kínálni a vásárlóknak, amelyek fenntartható és etikusan működő vállalkozásoktól származnak. Szem előtt tartva a baromfi állatjóléti szempontokat a Tesco polcain egyre nagyobb mennyiségben találhatók meg szabadtartásból, mélyalmos és ökológiai tartásból származó tojások.

Forrás: MTI/Krizsán Csaba

A megfelelő választáshoz a vásárlókat segíti a tojásokon található, jogszabály által előírt 11 jegyű kód.

Ebből kiderül, hogy az adott tojás milyen tartásból, melyik országból, azon belül melyik telephelyről származik.

A tapasztalatok szerint egyelőre a Tesco Clubkártyás vásárlók főként a ketreces tartásból származó tojásokat választják, de egyre nagyobb a nyitottság a különböző alternatív tartásból származó tojások iránt. A cég bízik abban, hogy vállalásával egyre több vásárlót ösztönöz majd arra, hogy olyan termékeket válasszanak, amelyek fenntarthatóbb működésből származnak.