A CIB Bank azt jelezte, hogy több rendszerében is fennakadások tapasztalhatók. Ezek érintik a bank kibocsátotta bankkártyák használatát éppúgy, mint a pénzintézet ATM-einek szolgáltatásait.
A bank az alábbi felhívást tette közzé:
„Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásaink esetében, illetve a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásaiesetében. A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért mindenkitől elnézést kérünk, és köszönjük a türelmet!”
Frissítés: A hibát estére elhárították. A bank közleménye szerint: „A bankkártyás és elektronikus szolgáltatásainkat érintő problémát megoldottuk, szolgáltatásaink ismét a megszokottak szerint elérhetőek. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk minden ügyfelünktől, és köszönjük megértésüket, türelmüket!"