Elhárították a hibát a nagybank rendszerében

bankautomata bankfiók bankjegy EGYÉB TÁRGY HASZNÁLATI TÁRGY kéz pénz TÁRGY TESTRÉSZ
Budapest, 2014. március 25. Bankjegyeket vesz ki egy pénzkiadó automatából (ATM) egy ügyfél a Sberbank központi bankfiókjában Budapesten, a Rákóczi úton 2014. március 25-én. MTI Fotó: Mohai Balázs
Vágólapra másolva!
Az elmúlt napokban fennakadások voltak a CIB Bank rendszerében. Kedden beszámoltunk arról, hogy technikai nehézségekkel küzd a pénzintézet, amiről a Facebook-oldalán adott tájékoztatást. A hibát aznap estére elhárították, szerdán azonban ismét akadozott a bank rendszere.
Vágólapra másolva!

A CIB Bank először kedden jelezte, hogy több rendszerében is fennakadások tapasztalhatók. Ezek érintették a bank által kibocsátott bankkártyák használatát éppúgy, mint a pénzintézet ATM-einek szolgáltatásait.

Forrás: MTI/Mohai Balázs

Majd a pénzintézettől szerdán a következő tájékoztatást kaptuk: elektronikus csatornáik elérésében technikai okból ismét fennakadások vannak. Mindenesetre a probléma elhárítása folyamatban van, az okozott kellemetlenségért elnézést kérnek minden ügyfelüktől, és köszönik a megértésüket!

Legutóbb pedig arról tájékoztatta a CIB az Origót, hogy az elektronikus szolgáltatásaikat érintő problémát megoldották, és szolgáltatásaik ismét a megszokottak szerint elérhetőek.