Nem minden menü boldog a Burger Kingnél, és ez így van jól

2019.05.03. 19:02

Nincs olyan, aki mindig boldog lenne – ez most a Burger King legújabb szlogenje. A cég új, valódi hangulatokat tükröző menü jött elő - legalábbis egy rövid ideig -, hogy felhívja a figyelmet a mentális egészségre – írja a CNBC.

Májusban tartják a mentális egészségtudat hónapját, és erre időzítette az amerikai gyorsétteremlánc limitált kiadású menüit, amihez Whopper szendvics, krumpli és üdítő is jár.

A Burger King limitált kiadású menüjeForrás:Burger King

Ráadásul ezzel a promócióival visszavágnak a nagy konkurensnek, a McDonald's-nak is, amely híres Happy Meal menüjéről, amivel gyerekjáték is jár az étel mellé.

A Burger King saját YouTube csatornáján közzétett egy összeállítást, amely különböző emberi érzelmi állapotokat mutat be: „Senki nem boldog állandóan, de ez rendben van" címmel. Az 1970-es évek óta használt mottót, a „Have it your way", vagyis a „Csináld a magad módján" kifejezést lecseréli „Feel your way" szlogenre, amit magyarul leginkább az „Éldd meg magadat" fordítással lehetne visszaadni.

A Restaurant Brands International tulajdonában lévő Burger King a Mental Health America-val működik együtt a májusi kampányban.

A limitált kiadású menük Seattle-ben, Miami-ban, Los Angeles-ben, New York-ban és Austinban vásárolhatók meg, ameddig a készlet tart.

A héten a Burger King közzétette negyedéves jelentését, amiben 2,2 százalékos árbevétel növekedésről számolt be, amit az újra értékesített nuggets és fűszeres nuggets-el magyaráz.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK